پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119328
اتفاقي‌که بعد يک‌ماه در پرسپوليس برملا شد
تاریخ انتشار : 1393/08/03 09:34:04
نمایش : 1302
در شرايطي که بيش از يک ماه از برکناري علي دايي و انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گذشته است، بازگويي بخش‌هاي جامانده از تصميماتي که منجر به تغييرات شد خالي از لطف نيست؛ بخصوص اينکه گزينه جانشيني علي دايي يکي از نزديک‌ترين افراد نزديک به وي روي نيمکت بوده است!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روز نوزدهم شهريورماه بود که با اعلام رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس علي دايي به يکباره از سرمربيگري اين تيم عزل شد و حميد درخشان جاي دايي را روي نيمکت سرخپوشان گرفت. اتفاقي که با وجود گذشت يک ماه از آن، هنوز علامت‌هاي سئوال بزرگي را در ذهن فوتبالدوستان باقي گذاشته است و خبرهاي مربوط به آن هر هفته در رسانه‌ها منتشر مي‌شود. آخرين خبرهاي مربوط به اين موضوع هم بحث تسويه حساب علي دايي با باشگاه است که به نظر مي‌رسد هنوز عملي نشده.

با وجود اين، سناريوي حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس براي برکناري دايي و انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس به شکل ديگري مد نظر بود که در نهايت باعث نشستن حميد درخشان روي نيمکت پرسپوليس شد. سياسي که به گفته خودش با محمد مايلي کهن هم براي انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس مشورت کرده بود، در نظر داشت تا گزينه‌اي را جانشين دايي کند که با اين گزينه بتواند جلوي اعتراض دايي را بگيرد.

براي همين رئيس هيات مديره پرسپوليس يکي از نزديک‌ترين افراد به علي دايي را به عنوان گزينه جانشيني او انتخاب مي‌کند که اين فرد محمد پنجعلي سرپرست پيشين سرخپوشان بود.

در جلسه سه نفره حميد درخشان، حسين عبدي و حميدرضا سياسي قبل از برکناري دايي مقرر مي‌شود تا محمد پنجعلي به عنوان سرمربي انتخاب شود. حتي درخشان و عبدي هم قبول مي‌کنند تا پنجعلي سرمربي شود و آنها هم به عنوان مربي، در کنار پنجعلي باشند. در همين رابطه عبدي و سياسي هم صحبت‌هايي با پنجعلي انجام مي‌دهند ولي سرپرست پرسپوليس از قبول اين سمت خودداري کرده و پذيرفتن آنرا نادرست مي‌داند.

چند ساعت بعد از رد پيشنهاد سرمربيگري از سوي پنجعلي بود که حميدرضا سياسي اعلام کرد حميد درخشان سرمربي پرسپوليس شده و با حضور در تمرينات، هدايت تيم را بر عهده خواهد گرفت. پنجعلي البته بعد از انتخاب درخشان به احترام علي دايي از سرپرستي پرسپوليس استعفا داد ولي ابتدا با اين استعفا مخالفت شد و پنجعلي حتي يک بازي هم با عنوان سرپرستي در کنار درخشان روي نيمکت نشست ولي پس از آن بود که عذر پنجعلي را از پست خود خواستند و وي به عنوان مدير تيم بزرگسالان و مدير تيم‌هاي پايه به کارش در باشگاه ادامه داد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html